Trasig dator

Nej fy när jag satt här på morgonen o gubben var ute o klöv ved. Då gick säkringen. Ja inte nog med det, det rök i fönstret o lukta bränt. Vi satte i en ny säkring, o då hände det igen. Sen gick inte dator att starta, paj. Jag ringde Ellinor om hon ville följa med till MegaMarket där jag köpt den. Javisst hon blev med. När vi kom dit o in på deras servicavd. så frågade jag om dom kunde kolla om datorn var trasig lr om det var sladden. Jo killen skulle kolla, han tog min dator till ett bord där o hämtade en annan sladd. Visst då funka datorn. Jag fick köpa en annan sladd för 200 kr, original skulle kosta 600 kr.

 När jag ändå var där så köpte jag mej en ny kamera med. Den ligger nu på laddning, saknade den andra. Mobilen är inte samma när man ska lägga in stickat till salu på Sitas stickat o virkat till salu på FB. Ha en trevlig kväll. Kramar10435132_806909756006772_7100197429068589414_n

 

6 thoughts on “Trasig dator

Leave a Reply

