Dagen efterr kvällen före.

Hejsan alla. Inte orkade jag titta på hela valvakan, gick till sängs via 23.45. Men vaknade iaf före 6. Igår var Ellinor o flickorna hit en sväng o lämnade åter båten som dom haft till låns över sommaren. Minstingen Thyra börjar bli lite blyg nu om inte mamma är med. Gick bra med mej tills morfar kom o då passade inte jag heller. Idag skulle hon få två sprutor på bvc, en i vardera benet. Har inte hört hur det gick, hoppas bra. Men glad är hon oftast. Ha en trevlig kväll, kram10622851_10152386220558927_1339707091795325442_n

4 thoughts on “Dagen efterr kvällen före.

  1. Lilla Thyra ser ju go och glad ut. Inte fortsätter hon att vara blyg för dej.

    sv: Nu gick det fram med din kommentar. Det räcker nog inte bara med namnet. Du får ju ha med din bloggadress också.

    Kram/Gilla

    Like

  2. Sv: Tänk om Baloo hade kunnat tala.så att jag inte hade stängt honom ute på balkongen. Men han var inte sur, när jag släppte in honom.

    Dom där tossorna är väl inte vackra. De är av ett fult garn,, som jag inte ville använda till nåt annat. Men de var varma och goa, så jag kommer inte att frysa om fossingarna.

    Kram/Gilla

    Like

Leave a Reply

