Dimmornas trädgård

Ja idag har jag dimma här, hoppas den lättar tills jag ska åka till Kopparberg o fika. Ska även lämna ett par sockar jag stickat. I morgon ska jag till bilprovningen på morron 7.40, efter det ska jag lämna ett par till i Linde. Sen åker jag vidare till Axbergshammar som ligger mellan Linde o Örebro. Där ska jag fira en väninna som fyllde år i går, hon får ett par pulsvärmare. Ha en trevlig dag. Kram på er10646758_646811918771682_5320903893663685696_n DSCN0543

7 thoughts on “Dimmornas trädgård

  1. Det blev ju jättefina sockor. Mönstren gjorde sej bra.

    Vad skulle du ta för att sälja en sjal. Du gjorde ju döskallesjalar tidigare. De kan väl jämföras med snäckskalssjalarna?

    Sv: Kul att du gillade mina färdiga arbeten.

    Kram/Gilla

    Like

  2. Sv: Det blev lite svårt att komma in här idag. Men är man envis och väntar går det bra.

    Jag ska hålla tummarna för dej att det går bra hos bilprovningen.

    Kram/Gilla

    Like

  3. Hur gick det på bilprovningen?

    Sv: Vi var ju på semester nere på Mallorca och råkade se den fina tröjan. Men det var ju inte för den, vi reste så långt. Det blev ju inte så mycket semester heller eftersom jag blev sjuk där nere.

    Kram/Gilla

    Like

Leave a Reply

