Skulle sticka kuddar

Hejsan alla vänner. Ingela ville jag skulle sticka 2 kuddar till henne, jag köpte garn o började. När jag nästan hade gjort slut på ett nystan så hade det blivit ca 8 cm. Det skulle gå på 600 kr/ kudde, nej för dyrt. Så jag ska lämna åter garnet. Jag har ju annat på beställning med. Håller på att sticka tröja, byxor o mössa till en tjej som ska födas i dec. Jag är nog gammalmodig, dom har köpt blått garn. Sen har jag många raggisar åxå på beställning, ett par är klara. Dom kommer dom o hämtar nu i helgen. Ha en trevlig lördag. Kram10519738_662267670559440_4925761054708985319_n (2)

9 thoughts on “Skulle sticka kuddar

  1. Ja fy farao så grått det är,regnar inte men man blir blöt ändå,vattnet liksom hänger i luften,,+7,5 bara.Tror jag stannar inne och lagar lite mat i stället för att gå ut i skitvädret..Haé Kram.

    Like

Leave a Reply

