I dag har jag än inget på agendan

God morron vänner. I går var jag till fotvården, så skönt. Lämnade dressen som jag stickat till flickan i kassan på Tempo. Hon som beställt den skulle ha jobbat, men var hemma för en dunderförkylning. Hon skulle skriva på FB när hon blev frisk, så jag skulle få betalt. På fredag fyller Ellinor 25 år, men vi är bjudna på kalas på lördag. På fredag ska Simons familj komma dit. Vi blir så många om alla kommer samtidigt, inte sittplatser åt alla då. Just nu sitter jag o stickar på raggisar med falska flätor i ett mörkt blågrönt garn, ingen beställning uta för att ha något att göra. Hoppas snart på mera beställningar. Ha en trevlig tisdag. Här är dis, blåst o +12 grader. Kram1932463_10204033528751785_1394193868810485961_n

10 thoughts on “I dag har jag än inget på agendan

  1. Du har varit flitig ser jag. Hoppas att du får betalningen som hon har sagt.

    Man kan ju faktiskt säga: Det händer och det fötter. Du var ju på fotvården också.

    Sv: Det var ju kul att du också har haft de skolböckerna. De användes ju länge, för de var ju faktiskt riktigt bra i jämförelse med dagens skolböcker.

    Kram/Gilla

    Like

  2. Sv: Tack för upplysningen om att det kan vara riddarsporrar. Jag är ju ingen kännare av blommor, delvis, för att jag inte har nån trädgård. Men ärligt talat så vet jag ju hur lupiner ser ut. För det hade vi i mängder i stugan som Sibbe hade. Jag har ändrat i bloggen.

    Kram/Gilla

    Like

Leave a Reply

